عاشقانه هاي من
 
دل نوشته های من

با سلام خدمت تمامی دوستان گلم . ادما بعضی وقتا احساس می کنن نمی تونن حرف دلشونو هر جایی بزنن منم این وبو درست کردم که افکارم و حرفای دلمو توش بزنم.

 
 

عاشقانه هاي من
ارسال شده در 5 / 1 / 1389برچسب:, - 11:21

دوست د ارم در جمع ماندن را

 

دوست دارم با تو ماندن را

 

دوست دارم تا اخرين لحظه

 

تا اخرين قطره ي عشق

 

با تو ماندن را

 

ولي اكنون سالهاست كه رفتي

 

رفتي به دياري ديگر

 

به نگاهي ديگر

 

به انجا كه پرستو هاي عشق

 

مرا به سوي تو مي خوانند

 

اما من بودنت را حس مي كنم

 

هم چون وجود بي پرواي خويش

 

عاشقانه دوستت مي دارم

 

تا اخرين لحظه

 

تا اخرين وجهه

 

در وجود خويش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده النا